Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie Jansson - 6 juli 2011 15:28

                Dom 2 översta är mina favosar! (Snotra & "kossan" )  :) Och det vart att köra dom 2 idag också, trevligt! :)

Så underbart ställe att vara på, Ibland har man då tur iaf! :)

Av Sofie Jansson - 6 juli 2011 15:07

      Okej jag erkänner jag saknar dig, det är sån hemsk känsla att veta att du inte är min längre, jag saknar oss, alltså inte det vi hade på slutet men det vi hade i början. Ja just då när vi jämt var så glada och verkligen var kära, Jag förstår inte, vad hände ? Jag trodde verkligen då att det alltid skulle vara vi.

Vi älskade väl varandra?    men nu har du gått vidare, jag med trodde jag.. men nej jag saknar dig nå enormt ibland.

Jag vill ha det som förut Anton!


Av Sofie Jansson - 2 juli 2011 22:54

    Blev att rida Maxima och köra Snotra :)

Gick över förväntan ;)

Sen så var ju Joakim så elak och tvinga mig att mocka och massa ;O

haha nejdå han var så snäll så :)


Men nu måste jag nog sova, men godnatt på er :)


,

Av Sofie Jansson - 1 juli 2011 19:47


Idag har jag tagit hål i öronen, lite efter jag vet men men :) Emma och Martin gjorde det iaf och det gjorde rätt ont med gick bra :)

Sen åkte jag och Jocke och käka glass :)

Sen till doms stall och fixa lite :)

uhh är lite nervös inför morgondagen :O först ner till romme och fota provloppen :) sen ska jag rida mixima och snotra.. hmm undra hur det kommer gå ;)

kan ju hoppas jag inte ramlar av iaf! isf blir det ju väldigt pinsamt! x)

hihi jag fick till och med en t-shirt som det står ( stall eskilsson) på ;) 


sen på söndag ska jag på äventyr så tror inte det blir så mycket bloggning i helgen, vi får väl se :)


pusshejss :)

Ovido - Quiz & Flashcards