Alla inlägg under januari 2014

Av Sofie Jansson - 18 januari 2014 19:06

Om jag bara kunde förklara för dig.

Allt skulle bli så mycket lättare då på sätt vis, men antagligen så skulle du inte förstå.

Så jag tänker inte förklara.

Och jag hoppas inte tiden förstör något.

För när tiden är inne så kommer det bli så otroligt bra allting.

Men du måste ha tålamod och försöka förstå fast du inte har en aning om vad det är du ska förstå.

Vi pratar inte om dagar så du måste kämpa, men om du orkar så kommer allt bli så jäkla bra.


Av Sofie Jansson - 16 januari 2014 06:52

Jag var lite drastisk, mitt liv är verkligen inte över men just då kändes det så. Mitt liv kommer bli förändrat. Och det finns inte många positiva saker med förändringen men jag ska hålla ut. Men en sak är jag då jäkligt säker på, livet är så otroligt jävla orättvist! Fyfan

Av Sofie Jansson - 10 januari 2014 12:35

Mitt liv är verkligen över..

Av Sofie Jansson - 10 januari 2014 12:34

Mitt liv är verkligen över..

Av Sofie Jansson - 7 januari 2014 11:54

Efter allt jag har vart med om så har jag verkligen blivit starkare. Det andra skulle tycka vara doms värsta mardröm försöker jag se positivt på. För jag vet att det löser sig bara man vill och ger det den tid det tar. Men man lär sig också. Aldrig ska jag då göra om samma misstag en tredje gång!

Av Sofie Jansson - 4 januari 2014 22:32

Såna här dagar skulle man ha haft fler av. Först lite handling och fika osv med Jenny :) Sen vidare mot falun för dejt. Vart dock ingen utgång men nästa lördag så! Trevligt med en lugn mys lördag åh! :)

.

Av Sofie Jansson - 1 januari 2014 19:45

Mitt godis till Greys! Mmm

Av Sofie Jansson - 1 januari 2014 18:23

Lugnt igår och lugnt idag, promenera en timme och cyklat 1,2 mil. Det här året ska det bli mer av med sånt! Sen fick jag lov att jobba lite såhär på kvällskvisten, så vart en lugn med nyttig dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards