Alla inlägg under mars 2012

Av Sofie Jansson - 27 mars 2012 09:05

Jag funderar hur jag vill ha mitt liv... jag är inte säker att jag vill ha kvar hästarna längre, det ska ju bara vara krångel med dom ): och skolan vill jag nog hoppa av...och börja jobba... jag är knappt säker på någonting längre ): det enda jag vet är vem jag vill leva mitt liv med, min älska pojkvän som är det absolut bästa i mitt liv! Utan dig hade jag aldrig vart här idag...jom jag inte hade haft dig hade jag inte orkat. Men nu har jag dig, och jag älskar dig nå enormt Fredrik! virrigt inlägg men måste bara få skriva av mig...

Av Sofie Jansson - 19 mars 2012 13:44

                 

Av Sofie Jansson - 4 mars 2012 11:17

Hmm vart ska jag börja...

-Jo vi hade inbrott i stallet natten mellan torsdag-fredag.. OBEHAGLIGT! Dom åt bara upp min choklad och tog några sprutor. Bröt upp låset till sadelkammaren och försökte sno en bil och rev ut en massa saker, men hur oproffsigt är det inte och göra inbrott och ställa sig och äta upp godis?!? Och efter det där så är kung ponnyn rädd för att gå in i stallet... Vi har kollat igenom hästarna och dom verkar inte ha rört dom, men dom kan ju ändå ha skrämmt dom... Skönt att dom inte tog sadlarna eller selarna eller gjorde något mot hästarna!! (:


-Och jag har blivit brunett gott folk! (: jag är varken nöjd eller missnöjd...


-Lover har tappa en sko, KLANT


-Vart sjuk, varför just på lovet??


-Snart får vi sällskap i stallet av Alina, trevligt! (:


- På tisdag gäller det... fyfan! tänkt att man kan må så dåligt av något sånt litet som knappt finns... Känns ändå hemskt på något vis... Men finns inget annat val! Så roger du får vänta några år! (:


Det är typ vad som har hänt i mitt världelösa liv den senaste tiden.. (:

Ovido - Quiz & Flashcards