Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

tänker så mycket så jag blir tokig snart...

Av Sofie Jansson - 27 mars 2012 09:05

Jag funderar hur jag vill ha mitt liv... jag är inte säker att jag vill ha kvar hästarna längre, det ska ju bara vara krångel med dom ): och skolan vill jag nog hoppa av...och börja jobba... jag är knappt säker på någonting längre ): det enda jag vet är vem jag vill leva mitt liv med, min älska pojkvän som är det absolut bästa i mitt liv! Utan dig hade jag aldrig vart här idag...jom jag inte hade haft dig hade jag inte orkat. Men nu har jag dig, och jag älskar dig nå enormt Fredrik! virrigt inlägg men måste bara få skriva av mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards