Alla inlägg under juli 2013

Av Sofie Jansson - 13 juli 2013 21:42

Jag och min finaste  Snutt är ute själv för första gången.

    Pluppe.      Alexander   Mys!      Den nya (Pärlan) & Alexander   Tatachilla     Fina Lina!

Av Sofie Jansson - 10 juli 2013 20:09

       

Älskade Tilli.. jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur underbar du är och alla minnen osv, men just nu känner jag att jag inte klarar det, Vila i frid gumman! Hoppas du får det bra på dom evigt gröna.

Av Sofie Jansson - 10 juli 2013 14:06

Dagen har vart allmänt dålig. Men denvart ju inte bättre när man hitta dethär när man städa.. jag fattar inte varför inte saknaden går över :/

Av Sofie Jansson - 2 juli 2013 06:54

Sitter och dricker mitt kaffe och jag kom nyss på att jag kommer jobba fjorton dagar irad nu.. om jag var trött innan så vetefan vad jag vart nu.. chefen åker till hoting en vecka därav så mycket jobb :) fast då får ju jag vara chef så det är ju skönt! Fast det är jag ändå 52 veckor om året enligt kjell ;) nej nu måste jag nog ta och släppa ut lite hästar.. fast det kändes väldigt segt idag allting. Och kjell ligger hemma och sover så inge hjälp har man heller..

Ovido - Quiz & Flashcards