Alla inlägg under maj 2015

Av Sofie Jansson - 22 maj 2015 11:08

Den översta bilden är när jag precis har fått reda på att jag ska få honom och den nedersta är ifrån igår.
Lite orättvist att det är vinter/sommarpäls men så skönt att han börjar blir lite rundare :)

Av Sofie Jansson - 20 maj 2015 15:46

Men jag ska glömma all min sorg och jag ska skratta när du gråter
du ska aldrig få mig åter, du är noll
Du är ingenting förändrad
Och jag ska krossa dina speglar
Jag ska ge dig all min otur
Det känns som om jag hatar dig
Ibland så kan jag sakna dig
Men aldrig någonsin mer så får du älska mig.

.

Av Sofie Jansson - 20 maj 2015 15:02

Snälla någon ge mig lite mod så jag kan ta mig ur detta elände!

--

Av Sofie Jansson - 17 maj 2015 22:46

Av Sofie Jansson - 13 maj 2015 12:23

Eftersom jag verkar ha några läsare så måste jag väl uppdatera någon gång iaf ;)

Igår var det tävlings dag och pluppe var jätte duktig som 5a. Att få höra av kusken att hon aldrig känt han så fin värmen en amatör i hjärtat!

Ovido - Quiz & Flashcards