Alla inlägg under april 2013

Av Sofie Jansson - 25 april 2013 12:34

Vart sjuk sen i måndags kväll. Så har legat i sängen i stort sett tre dagar. Men nu börjar jag äntligen känna mig bättre. Men kjello tvinga mig att vara hemma i dag också " lillan det är viktigt att bli frisk" hah han har blivit lite pappig av sig.. 

Men imorgon ska jag iaf jobba, om jag inte blir mycket sämre då. 

Och på tal om annat, Cedrus är HALT :o Han har aldrig vart halt under hela tiden vi har haft honom. Men det är troligen en sträckning..

Och när jag jag ändå skriver om Cedrus så kan jag ju avslöja att det finns en stor risk att Cedrus flyttar till kjello. Absolut inte klart än. Men vi har fått ett ja ifrån kjell, men ska diskutera några saker först med han innan det är helt klart (: 


Och jag plågas fortfande av saknaden av dig..känns som den aldrig kommer gå över. Fast nu kan jag ju hantera den men den finns ändå där och skaver hela tiden, i drömmar, på datorn, jobbet osv. Överallt påminns man. Men någon gång så borde man ju glömma.


Nej nu ska jag gå och försöka få i mig något att äta.  



-

Av Sofie Jansson - 21 april 2013 13:42

.

Av Sofie Jansson - 11 april 2013 20:34

Tänk att jag har vart fast antälld i fyra månader.. tiden har verkligen gått fort! För fort nästan. Hah tyckte kjells lista var så gullig "lillan". Idag var det en lugn dag med två gå turer. Urban o lina, som fick stå för bilden :)) nej nu ska jag kika lite glee innan det blir dejt med john blund. OCH JAG HÅLLER PÅ ATT AVLIDA ATT ALLTID SOVA SJÄLV. JAG VILL OCKSÅ MYSA OCH BLI OMHÅLLEN. Usch för singel liv!!!

--

Av Sofie Jansson - 7 april 2013 18:33

   

.Är så trött på att låtsas.

Vill kunna säga att det är på riktigt. 


Ovido - Quiz & Flashcards