Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofie Jansson - 30 oktober 2011 00:02

Imorgon åker jag iväg

långt bort

Lämnar äckel borlänge ett tag

Usch vad skönt det ska bli!

Av Sofie Jansson - 28 oktober 2011 19:08

Jag är så grymt trött på folk som inte visar sin riktigt sida!! Att veta hur du är i verklighen och sen se på internet... Du är dig ju inte ens lik!!?? fattar du inte det själv?? 


ursäkta jag är bara på grymt dåligt humör..

Jag sov fram till 18,00 idag bara för jag orkade inte leva idag.. 

så jävla trött på allt! 

Skönt att det är lov, ska fan åka långt bort till en vän där ingen vet vem jag är!! 

Tror jag har feber åh ochdet gör inte saken bättre!

Imorgon blirdt att åka till Cedrus och söndag blir det trav, tills söndag kväll/måndag ska jag ha bestämmt vart jag ska ta vägen. Vill bara härifrån NU!


Vart ett väldigt omoget inlägg men orkar bara inte vara mogen just nu!

Av Sofie Jansson - 23 oktober 2011 19:28

  Gammal bild men ähh ;) är iaf hos pappa nu :) snart är det mat, har inte ätit sn 9 i morse så är lite sådär jätte hunfrig!! :O Pappa har gjort om hallen nu så den är vit, jättefint!! :) nej nu ska jag kolla på arga snickaren igen, rätt kul att titta på faktiskt ;) puss på er 

Av Sofie Jansson - 21 oktober 2011 19:59

  Alltså ge mig!! :O   Sago ponny ?!?!          

Av Sofie Jansson - 21 oktober 2011 14:01

  men nu är jag tillbaka (ett tag iaf) haha tiden som sagt räcker inte riktigt till..


Men som alla borde veta nu vid det här laget så har jag och anton gjort slut, känns riktigt skönt må jag säga! :) Och han verkar inte heller må direkt dåligt av det heller. Så nu lever jag livet, jobbar,skola,busar med kompisar och är ju hos min busponny också :) Just ja, Cedrus har ju blivit valack, han har redan blivit bättre :) ska bli spännade och se hur han sköter sig på banan sen ;)

Men är lite upptagen nu (igen) men får se om jag kommer på nå mer och skriva sen när jag får tid, tjing


Ovido - Quiz & Flashcards