Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie Jansson - 25 februari 2012 00:20

       

,

Av Sofie Jansson - 24 februari 2012 17:35

Av Sofie Jansson - 21 februari 2012 09:32

Av Sofie Jansson - 20 februari 2012 16:24

-Jobb stod på shemat idag, körde snabbjobb med Diggan, kändes grymt fin! men märks att man inte kör stor häst så ofta.. 

Vart halv seg hela dagen och inte kännt mig 100... Och nu när jag väl kom hem så vart jag att må ännu värre.. har ingn energi,fryser, ont i halsen och allmänt dåligt humör... 

-Och jag går runt och oroar mig för "roger" hela tiden..och en massa mer..

-Är trött på det mesta... 

Skulle bara vilja lägga mig under täcket och sova i sisådär typ 3 månader... 

-Och jag är otroligt trött på folk som inte förstår sig på ordet , NEJ. Om jag säger nej en gång, blir det verkligen inte ett ja om man tjatar lite... 

-  Och jag börjar tveka om massa saker, och det är inte bra! 




Av Sofie Jansson - 17 februari 2012 12:39

var nyss ute och fota, och så kommer kjello förbi körande... JAG VILL OCKSÅ UT OCH KÖRA I DETTA FINA VÄDER! ): 

Eller ut och rida going skulle inte heller sitta fel (; 

Själv har man vart till skolan, gjorde prov, jag klara det iaf (: 

kom nyss in ifrån min foto promenad.

Nu måste jag nog städa rummet... hehe 

Eftersom Fredrik kommer ikväll så kan det ju inte ligga kläder över hela golvet... 



Körde intervaller med Cedrus igår, och det visa sig till slut att han springer 2.10 tempo i intervallerna... Missnöjd! (dock med en tung storhäst speedcar och snö underlag men ändå)

Snacka om att jag inte har nå tempo känsla... 

Så nu blire att sätta upp Claes!!! (: 



.

Av Sofie Jansson - 16 februari 2012 22:42

Du är en saga för god för att vara sann

det är en saga i sig att vi funnit varann

vi kunde lika gärna,

aldrig någonsin möts

eller var vårt möte redan bestämmt,

långt innan vi föddes 


Av Sofie Jansson - 15 februari 2012 12:32

 

  Jag orkar inte dölja mig mer, dölja mig i massa smink och massa fejkat hår, det här är jag! Och om ni inte accepterar mig såhär, så kan ni lika gärna lämna mig ifred. Det är inte såhär ni är van att se mig, jag vet.. men det är såhär jag ser ut under min falska utsida. Jag är väldigt trött på att fixa mig som bara den för jag är så otroligt rädd för att inte bli accepterad för hur jag egentligen ser ut. Men om ni nu inte accepterar mig såhär, så vet jag ju bara att ni har gått på min utsida. Här är jag!

Av Sofie Jansson - 12 februari 2012 14:49

Säg inte för mycket till den du litar på, den du litar på, litar också på någon annan.

Ovido - Quiz & Flashcards