Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie Jansson - 11 februari 2012 22:20

                       

Kan det bli bättre ?

Underbar pojkvän

Fått en till häst

skolan bara rullar på

världens bästa vänner

Cedrus tränar på riktigt fint

Pengarna bara rullar in

Allt jag ger min in på lyckas jag med

Börjar acceptera mig själv

Det är nästan så jag är lite små kär i livet just nu!

Äntligen säger jag bara!! :'D

Av Sofie Jansson - 6 februari 2012 10:22

Jag är så otroligt trött på er! Vet ni ens vad respekt är?? Ni flyr hit för det är krig i ert land, men det kommer det ju bli här åh snart pga er! Och så tar ni våra pengar, kommer hit till sverige och tror ni kan ta över, när ska någon göra något åt det här ? Ja sure vissa är bra, men ni som inte pratar svenska eller tror ni kan komma hit och göra exakt hur fan ni vill, ni utnyttjar ju sverige så mycket ni kan... Om ni nu verkligen behöver komma hit så får ni väl för fan lära er svenska och visa lite respekt!! usch fyfan


och som sagt, vissa är bra

Av Sofie Jansson - 4 februari 2012 18:19

Jag är varken på någon travgala eller hos *... Hoppas inte jag missar för mycket på travgalan.. och får se om jag åker till * senare (:


Min dag har iaf vart toppen! Fast det vart -21 så har det ju vart strålande sol och med massa kläder så var det inte ens kallt! (:

Jag och Jocke jobba idag, Körde snabbjobb men en väldigt fin Alfa! Och körde hooliganen på banan åh men bara lugnt, hihi lite små kär i den hästan alltså! Diggan, Hooliganen, Fritte och You can dance har trängt sig lite längre in i hjärtat än dom andra! Underbara djur (:

Haha måste ju erkänna att jag och jocke är en väldigt bra jobb team iaf!


Av Sofie Jansson - 2 februari 2012 22:40

 

"Hejhej bloggen, tjajtja bloggen jag har en snopp mellan benen " Tur att mc underbar är helt normal!(;


Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Från kylan in i värmen

kom och tänka på det nu

kanske för att det är så tyst

du som minns

du som vet

evighet som kändes som en evighet på rikitgt

du kan låna mig igen

du kan förbruka mig igen

dom himlarna har lämnat mig för länge sen

nu vet jag hur det känns

och vintern är så satans lång igen

och ibland så var du ensam och då gick vi hem till mig





Ovido - Quiz & Flashcards