Alla inlägg under december 2011

Av Sofie Jansson - 29 december 2011 14:04

                           

Sommar, vänner & hästar

Av Sofie Jansson - 27 december 2011 13:06

 

 

(-:

Av Sofie Jansson - 26 december 2011 22:38

När botten är nådd, kan det bara bli bättre eller hur vare vi sa "pappa claes"  ? Och det är så sant, allt börjar bli bättre!


Idag beställde jag hem en ny mobil (:

Var på tiden.



Och ni som klagar på att jag är fjortis,översminkad,deppig osv, kan säga att det verkligen inte hjälper..

Ja jag har inte mått spec bra, men alla har väl sina dåliga tider i livet, eller hur ?

Och sminket är bara för jag är så grymt osäker..

Och fjortis kan jag inte påstå att jag är..

Så snälla ni, om ni inte gillar mig så okej, men då behöver ni inte lägga ner tid på att förstöra mina dagar (;


rörigt inlägg jag vet.. men fick bara lov att få det ur mig (:

puss

Av Sofie Jansson - 22 december 2011 21:25

 

Sitter hos min vän och tjockar choklad och försöker jobba på rösten.. den vill inte riktigt låta som jag vill.. det skulle ju vara perfekt att tappa rösten tills julafton (;

Imorgon är det trav :D wihoo!! Massa hästar från stallet, Men håller en extra tumme för fritte som har vart lite väl pigg som senaste gångerna.. Men han kändes då grymt lungt och fin i lördags! :) Och imorgon får äntligen träffa lilla My (:

nej nu ska vi se om det finns nå roligare att göra, är hemma själv här så ;)


.

Av Sofie Jansson - 21 december 2011 19:15

  Du är för bra för att vara sann vännen!


Av Sofie Jansson - 18 december 2011 19:46

 

Jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel.. snälla bara berätta för mig någon?

Av Sofie Jansson - 16 december 2011 18:59

Jag är inte ledsen, nej jag är inte ledsen!!

 Livet går vidare, ja det gör det!

 Inte gråta, nej man ska inte gråta för någon som en gång har fått en att le!

Jag får skylla mig själv, du varna mig..

Måste vara stark nu!!

Har inte tid att må dåligt.

Man går alltid vidare.

Jag klarar det här utan dig, jag måste klara det utan dig vännen, tyvärr... 

.

Av Sofie Jansson - 15 december 2011 15:59

Börjar tröttna på det här nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards