Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Miniiibiild (y)

Av Sofie Jansson - 22 december 2011 21:25

 

Sitter hos min vän och tjockar choklad och försöker jobba på rösten.. den vill inte riktigt låta som jag vill.. det skulle ju vara perfekt att tappa rösten tills julafton (;

Imorgon är det trav :D wihoo!! Massa hästar från stallet, Men håller en extra tumme för fritte som har vart lite väl pigg som senaste gångerna.. Men han kändes då grymt lungt och fin i lördags! :) Och imorgon får äntligen träffa lilla My (:

nej nu ska vi se om det finns nå roligare att göra, är hemma själv här så ;)


 
 
Ingen bild

din mamma

23 december 2011 17:08

fjortis äckel!

Sofie Jansson

26 december 2011 22:37

oj vad jag tar åt mig, eller inte (: om du tycker det så. Mitt liv, mitt val hur jag ser ut och hur jag är (: om det stör dig så behöver inte du kolla min blogg (:

 
Ingen bild

din mamma

28 december 2011 20:27

du kanske borde tänka om vad en fjortis är om när du håller på att säger att du inte är en. För du är en riktigt stor jäkla fjortis snusk!

Sofie Jansson

29 december 2011 13:19

kan inte du som vet så mycket om mig berätta varför jag är en sån fjortis då ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards