Alla inlägg under december 2013

.

Av Sofie Jansson - 25 december 2013 12:01

Sorry det var inte dig specifikt jag mena, det var någon.

_

Av Sofie Jansson - 22 december 2013 18:34

Igår var en av dom roligare kvällarna på länge, och på onsdag ska det göras om! GrymtGrymtGrymt!!!

Av Sofie Jansson - 14 december 2013 10:16

Ingen kommer någonsin förstå. Det går inte att beskriva med ord. Eftersom jag själv inte förstår så är det svårt. Att förlora något som betyder så otroligt mycket. Över ett år har gått och jag måste anstränga mig för att inte låta dig ta över hela dagarna. och det blir inte bättre över att jag drömmer om dig nästan varje natt och vaknar tårögd. Jag saknar dig så otroligt mycket. Jag drömde om en framtid med dig. Vi var ju som gjorda för varann sa dom. Och det var verkligen så jag trodde. Jag kunde sitta och titta på dig och bara le av att jag var så lycklig som hade dig. Och jag ågrar hur jag betedde mig under våran tid, att jag var så feg. Jag var så svår och jag skäms över det. Och jag kan inte förstå hur jag kunde lämna allt och tro att det var lättast så, men jag har ju fått mitt straff och fått lidigt. Men att märka att du inte bryr dig ett dugg gör mig så ledsen, för jag kan inte förstå hur man bara kan gå vidare sådär efter att älska någon så. 

Det känns som jag huggit av min ena arm. Jag känner mig inte fulländad. Någonting fattas, och jag vet inte hur jag ska kunna ersätta det. Ingen annan än du har gjort mig så lycklig. Jag vill bara spola tillbaka tiden och ändra på alla fel jag gjorde. Och inte blir det bättre av att jag inte får visa dig hur jag ändrat mig. Och jag vet hur meningslöst det här inlägget är för du kommer aldrig läsa det. Och ingen annan skulle behöva läsa det här, men jag måste få låtsas att jag tror du läser. Så du åtminstonde vet hur jag känner. Jag skulle göra allt för att få tillbaka dig på något sätt. Men jag tror dock det är alldeles för sent, och jag vet inte vad jag ska göra för jag klarar inte av att känna såhär. Men jag ska kämpa vidare och hoppas på mirakel. Jag älskar dig än F

.

Av Sofie Jansson - 7 december 2013 16:48

   

Av Sofie Jansson - 5 december 2013 14:57

Ditt patetiska sätt får mig att bli starkare för varje dag! 

Jag kommer aldrig sjunka så lågt som dig. 

Ovido - Quiz & Flashcards