Alla inlägg under december 2012

Av Sofie Jansson - 27 december 2012 20:30

 

Ibland är jobbet bara för bra!


Fick ledigt på mån-tis.

Så på söndag blire att åka till *   mysss!

Sen på nyår blire.. jadu vad blire egentligen ? (;


Just ja har skaffa ny dator (Lasse)

Så otroligt behövlig!!




Av Sofie Jansson - 22 december 2012 18:39

I januari blir jag fast anställt, grymt!


Jag är så otroligt glad att allt blev som det blev!

Jag visste att det var rätt innerst inne.


Men jag måste bara säga MUSKLER!! mumsss

Mysnatt! Men nu äre lite ensamt och kallt.. ;)


Livet bara flyter på, WIHOO!







Av Sofie Jansson - 15 december 2012 18:59

V75 på romme idag med Tiina, gick ju sådär med spelen dock (;

Men att det alltid ska vara något som ska förstöra..!

Att bli helt skakis i benen och få så ont i magen, och känna hur tårarna vill fram..

usch så jobbigt en sådan liten sak kan vara.

Men förutom det var det jätte trevligt :D

Imorgon bär det ut på äventyr..  hihi :D

Sen på måndag börjar vardagen igen med jobbjobbjobb.

Fick iaf ledigt halva tisdagen så jag hinner hem till mitt kalas :d

Och måste bara få klaga på det fruktansvärda värdret! USCH


Av Sofie Jansson - 6 december 2012 12:17

För ca en månad sen så älskade du mig, jag var det bästa som hade hänt dig.

Sen nu hör du inte ens av dig ?

Bara för jag klanta till det rejält..

Är det de som kallas äkta kärlek!?


Av Sofie Jansson - 4 december 2012 11:11

Hur kunde det bli såhär fel?

det skulle ju alltid vara du&jag..

Fan vad saknaden är stor!

Ovido - Quiz & Flashcards