Alla inlägg under november 2011

Av Sofie Jansson - 29 november 2011 14:18

Bloggen ska snart göras om.. men har inte tid just nu.

Tålamod (:

Av Sofie Jansson - 28 november 2011 17:07

Av Sofie Jansson - 24 november 2011 13:57

 

Jag var inte sädär fejkat glad, jag var faktiskt glad på riktigt, mitt leende på läpparna var äkta

Fix

Av Sofie Jansson - 16 november 2011 15:21

  • Löshår
  • börja träna
  • bry mig mer i mig själv (naglar,smörja in mig osv)
  • gå ner i vikt
  • sluta slösa pengar på hästgrejer
  • vaxa hela mig
  • fixa ny telefon
  • städa rummet
  • fixa tillbaka min päälskling!
  • klippa mig
  • ändra humör
  • fixa linser
  • och börja bry mig i andra!

Av Sofie Jansson - 11 november 2011 14:45

Kroppen skakar

huvudet dunkar

tårarna forssar

magen är som en sten


jag vill inte ha det här samtalet, men måste få det överstökat..

Kanske lättare att gå vidare då

Av Sofie Jansson - 11 november 2011 12:40

Jag har ingen vilja kvar

ingen ork

ingen lust längre

jag ser ingen mening med det här

varför var jag så dum

att jag inte fatta tidigare

att det är dig jag vill leva mitt liv med

det är dig jag vill somna med varje kväll

det är ifrån dig jag vill höra "jag älskar dig"

Det är dig älskling jag vill ha..

snälla ge mig bara en till chans

jag är förändrad. jag lovar


Ovido - Quiz & Flashcards