Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sofie Jansson - 5 november 2011 20:13

  

Oren trav, ful min, men världens bästa ponny <3

Av Sofie Jansson - 5 november 2011 19:54

Ni har förstört mig!

Jag kommer få så svårt att börja lita på någon igen..

Ni fattar inte hur jobbigt att aldrig kunna lita på någon..

När någon säger " Vad fin du är" att bara känna " haha jo tjena"  och inte tro ett dugg på det..

Jag kan inte ens lita på hästar längre..

Tror inte på någon längre..

Litar inte ens på mig själv..

Jag förstår inte hur ni har lyckats förstöra mig så mycket..

Jag är inte mig själv längre.

Jag är någon annan

Försöker leva upp till någon jag tror ni vill ha

men det blir ju bara värre då

men jag vet ju inte vem jag är längre

så det är ju inte så lätt.

men jag fattar inte det roliga med att svika folk ?

Killar ni utnyttjar

och tjejer snackar bara skit om varann och bråkar

och slåss om killarna, fast det är ens bästa kompis kille

Varför tänker alla på sig själva ?

Alltså även den där bästa kompisen man har haft typ hela livet

den man litar på

även den snackar skit om en bakoms ens rygg

jag tror inte jag har träffa en enda tjej som inte har snacka skit om sin kompis..

det är exakt därför jag inte vill vara med er tjejer

jo för jag vet att ni ändå bara snackar skit om mig

sen när ni pratar med nästa kompis.

Nej den dagen då jag kan lita på någon till 100 % den dagen tror jag inte kommer än på ett väldigt långt tag..








Av Sofie Jansson - 5 november 2011 18:44

Jag ville inte

men jag gjorde det ändå

men du ville ju så gärna

sa du..

fast det kändes fel

men efter ett tag så bra

allt vart bra

sen visade det sig 

att allt var fel ändå

du ville ju egentligen inte

varför skulle jag kyssa dig...



Ovido - Quiz & Flashcards