Alla inlägg under juni 2013

Av Sofie Jansson - 29 juni 2013 17:46

Idag har jag vart på trav på eskil. Plupp kom trea på nytt rekord, så nöjd!! Men nu bär det av mot sala elle nått. Och sova där. Och imorgon bär det av mot örebro sen åka med angelica hem därifrån ocj sen hämtar mamma mig där. Som sagt äventyr, hoppas bara det blir ett bra äventyr!!:))

Av Sofie Jansson - 25 juni 2013 20:08

 

Jag har aldrig någonsin sett en så otroligt snygg varelse! 

Av Sofie Jansson - 22 juni 2013 18:44

 

Fredagen börja med jobb. Sen bar det vidare till felicia och vi tog bussen till Leksand med Julia och Emelie. 

Trots vädret så var det väldigt trevligt! 

Sen kom J och M  och hämta mig och Felicia, så vart det att sova där. Vart hem skjutsad vid sju. Skulle jobba så var bara äta och byta om och fara till jobbet och fixa Olivia och fara till Rättvik. Så min helg har vart väldigt full proppad. Har mått sådär idag ;) Så inatt blir det att sova igen dom timmar jag missa igår. Och imorgon blir det kanske att träffa F, Mys! Men nu hade tänkt att mysa ner mig med en film och tjocka mig! ;) för nu vart filmen visst klar, wihoo! 

-

Av Sofie Jansson - 20 juni 2013 19:36

     

Jag önskar att jag aldrig sett, att jag aldrig rört

Jag önskar att jag kunde sluta älska dig så mycket 

För jag är den enda som försöker hålla oss samman

När alla tecken säger att jag borde glömma dig 

Jag önskar att du inte var den bästa, den bästa jag någonsin haft.


Av Sofie Jansson - 9 juni 2013 20:14

Det här är sista gången jag verkligen ber dig att sätta mitt namn högst på din lista. 

Ovido - Quiz & Flashcards