Alla inlägg under oktober 2013

..

Av Sofie Jansson - 27 oktober 2013 22:20

Hur tänkte dom här?

Av Sofie Jansson - 26 oktober 2013 18:38

Normala folk i min ålder är nog ute på krogen idag eller nåt åt det hållet. Men jag fick lov att jobba eller enligt chefen lät det " kan du ta in pluppe och alexander? dom andra får vara ute, det är ju så varmt och jag har kört ut hö åt alla. Och jag har fyllt vatten överallt" Så jag börja ta in dom två och insåg att det knappt fanns vatten någonstans..suck! Fylla tre badkar är kanske inte precis drömmen när det är alldeles mörk ute. Sen hade han ju inte kört ut nå hö till vänstra stohagen.. :S 

Cedrus är iaf inne och har då både vatten och mat. Viktigast är väl att man sköter sitt, det är ju inte jag som bestämmer över kjells djur..

Nej nu ska jag gå och laga lite kött & pommes med kantarellsås (y) 

Av Sofie Jansson - 25 oktober 2013 21:31

Att sitta alldeles ensam i ett hus mitt ute på landet.

Det är extremt tugnt att få upp alla tankar.

Jag vet faktiskt inte riktigt varför, men tårarna bara rinner.

Men på något konstigt sätt känns det väldigt bra.

Jag kan inte, vågar inte, vill inte släppa taget.

Jag vet inte hur jag ska göra för att kunna släppa det och låta någon annan vinna.

Du har försvunnit ur mitt liv men tagit med en del av mig som gör att det inte går att bli hel igen.

Nej nu ska jag krypa ner och kika twilight och gråta sönder (som alltid till twilight) men kanske får upp nå hopp att det finns mirakel ;)





Av Sofie Jansson - 24 oktober 2013 18:47

Är helt dagvild.. Min hjärna tror verkligen att det är fredag idag. Och idag åker jag till pappa ett tag, har faktiskt inte bestämt hur länge , men son det ser ut på packningen så blir det flera år heh.. Och min mage börjar bättre sig rejält så nu vågar jag nästan äta normalt. Så idag passa jag på att äta makaroner och makaroner, och låtsas som allt är som det borde vara enligt mig. Vafan man måste väl på drömma, fast jag vet ju innerst inne att det är kört. Nu måste jag nog gå och packa ner Lasse och det sista. Åh vad jag kommer sakna min lilla snutt!!!

Av Sofie Jansson - 16 oktober 2013 13:48

Fick order av sjuktanten att äta nå kex, eftersom jag ska äta en gång i timmen så skulle man äta nå litet bara. Och oj vilken bra order!! Mmm brago <3

Av Sofie Jansson - 14 oktober 2013 12:10

Lite stolt över chefen som bara satt upp sig på en utav fem! Kommer bli en jobbig helg för nerverna..

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2013 17:13

Ett sårat hjärta, har så svårt att glömma

Ja jag bär på minnen djup här inne i mitt hjärta

Ja tiden går, ja man tror att man ska glömma

Dom säger ju att tiden läker sår.

Men om allt finns kvar och man inte slutat känna.

Vad gör man då om känslorna består?

Har så svårt att glömma.



,

Av Sofie Jansson - 9 oktober 2013 13:27

All i need is you

Ovido - Quiz & Flashcards