Alla inlägg under september 2014

-

Av Sofie Jansson - 21 september 2014 18:35

'

Av Sofie Jansson - 21 september 2014 10:32

Vart en grym kväll igår igen! Men imorgon börjar arbetslivet i en vecka för första blir det nog lunch idag med en nykomling från igår :) var i stallet igår och fick instruktionerna för veckan, och dom löd typ: kör så många ni vill/orkar. Rid hur mycket du vill. Och titta igenom täckerna för det kan du mycket bättre än mig. Kan nog bli en väldigt bra vecka det här ;)

'

Av Sofie Jansson - 21 september 2014 10:31

Vart en grym kväll igår igen! Men imorgon börjar arbetslivet i en vecka för första blir det nog lunch idag med en nykomling från igår :) var i stallet igår och fick instruktionerna för veckan, och dom löd typ: kör så många ni vill/orkar. Rid hur mycket du vill. Och titta igenom täckerna för det kan du mycket bättre än mig. Kan nog bli en väldigt bra vecka det här ;)

[Bild]

Av Sofie Jansson - 19 september 2014 10:50

uhh

Av Sofie Jansson - 18 september 2014 18:08

Åh vad less jag börjar bli, för varje dag så händer det någonting som gör en lite mer bekymrad.. Men är bara stå ut för imorgon blir det trav, lördag utgång och det betyder sova hela söndagen sen jobbar jag ju nästa vecka :D verkligen vad jag behöver just nu känner jag! Jobbet har räddat mig många gånger förr så. Nej nu ska jag dra på ett leende på läpparna och låtsas som allt är sådär super bra och ingenting kan stoppa mig!

..

Av Sofie Jansson - 17 september 2014 22:05

Av Sofie Jansson - 15 september 2014 19:01

Ovido - Quiz & Flashcards