Alla inlägg under maj 2013

Av Sofie Jansson - 23 maj 2013 09:21

Nu har jag skickat iväg gubbarna och hästarna till Lindes. Jag såg att Lina var mest spelad hitills.. hm lilla lina. Bara dom gör bra lopp så blir jag nöjd :) själv så sitter jag och fikar heh.. har nästan ingenting att göra idag. Köra urban, mocka tre boxar, och ha in hö till alla. Får nog bli en ridtur på cedrus idag igen ;) stackarn får lov att motionera varje dag. Var ut två timmar igår med mamma och olivia. Men idag var det så tråkigt väder så blir nog lite kortare idag. Nej nu orkar jag inte sitta still nå mer.

Av Sofie Jansson - 19 maj 2013 12:55

jIgår gav man sig av mot gävle med olivia och ka. Så går olivia och vinner från dödens på 25.. vart helt överlycklig och trodde knappt det var sant! Sen säger fter värmningen med ka så kjell "hur ska den här kunna förlora??" Men vafan det var v75 så en.peng och det skulle vara grymt. Men så springer hanockså och VINNER PÅ V75!!! :'D ja hamna totalt i chock och fick inte fram ett ord och börja gråta.. usch vilken känsla. Det kommer man leva på ett tag. Sen skjutsa raimo o kjell mig till sandviken. Så vart tacomys där osv. Men nu sitter jag på tåget hem och skahem till mormor och morfar och fika och fira mormor. Och ikväll blir det till stallet och mysa. Som sagt denna helg har vart grym!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards