Alla inlägg under november 2012

Av Sofie Jansson - 30 november 2012 17:25

Du släpper planer som inte velat ta fart, och det ser inte ut att bli någon fortsättning på det hela framöver.


happ då vet jag det åh..


var lite passande, så fick bara lov

Av Sofie Jansson - 22 november 2012 16:14

Du har tagit bit för bit av mig,

och nu slänger du bara bort dom.

Och jag känner mig så halv,

men jag ska kämpa och övervinna den här sorgen.

En dag kommer jag verkligen hitta min prins,

och nu vet jag att det inte var du.


Av Sofie Jansson - 14 november 2012 11:05

Vafan kan du inte bara försvinna ur mina tankar!?! Så man kan leva ett normalt jävla liv.

Allt påminner om dig.

Men alla andra klarar ju av sånt här, så då måste det ju gå.

Men just känns det så jävla jobbigt.

Alla drömmar och planer, dom är bara borta..

Försöker verkligen tänka på att allt har en mening,

men det här känns fortfarande inte rätt!

Det har gått exakt en vecka, fast känns som år.

Fanfanfan!!!

.

Av Sofie Jansson - 9 november 2012 14:40

Av Sofie Jansson - 8 november 2012 10:52

(inte läsbart, behövde bara skriva av mig)

Allt känns upp och ner..tänkt att en enda sak kan göra allt så jobbigt.

Jag känner mig alledes tom inuti.

Och alla säger " försök att hitta på något så blir det lättare"

men jag har ingen lust till någonting.

Allt känns bara tugnt.

Tittar på telefon flera gånger i minuten efter sms ifrån dig..

Vill bara höra något ifrån dig.

Men ändå vill jag aldrig mer se dig.

Vill bara radera och glömma!

Tårarna bara rinner, går inte att få stopp på dom.

Vafan händer med livet nu?

Jag vet att allt går över med tiden.

Men just nu känns allt bara så förjävligt.



Av Sofie Jansson - 8 november 2012 10:35

 

Jag hoppas du hittar det du söker efter.

Jag hoppas att allt du drömmer om,

att du får det och mycket,

mycket mer.

För det är du värd!





  

Ovido - Quiz & Flashcards