Alla inlägg under januari 2012

Av Sofie Jansson - 30 januari 2012 17:24

det går nästan lite för bra nu..

allt bara rullar på

mår toppen

låt det hålla i sig!


Av Sofie Jansson - 28 januari 2012 15:45

Fredag: Vakna halv 5.. åka hem, stallet, trav, bowling, ut och äta

Lördag: Totalt död.. stallet, ridit Lover, kört Cedrus, Vila

Söndag: Jobba, tvätta täcken osv, stallet och sen iväg till *


Jag klagar inte, skönt att ha någonting att göra! (:


Av Sofie Jansson - 22 januari 2012 18:44

             

Av Sofie Jansson - 22 januari 2012 09:40

 

Så förvirrad

förstår inte vad du menar

eller vad du vill

du pratar aldirg klarspråk

och jag börjar tröttna

för hur vill du egentligen ha det ?

fast vet inte om du har så mycke val längre

.

Av Sofie Jansson - 15 januari 2012 20:59

 

Kände för en helt osminkad bild, halvt brunett, utan löshår, totalt tom helt enkelt.. exakt som jag känner mig.. tom


Has been waiting for you to hear from you but,

it´s like an unwritten farewell.

He is gone

Av Sofie Jansson - 14 januari 2012 22:13

Folk verkar visst veta saker om mig som inte jag vet om mig själv??

Saker som inte stämmer, alltså patetiska människor!

Är det roliga att hitta på ?

ta reda på fakta hörrni! (:

Jag vet nog bäst om mig själv.


Av Sofie Jansson - 14 januari 2012 19:33

Bara andas och ta allt som det kommer

Glädjen finns inte alltid där har jag lärt mig

Men är väl bara kämpa och inte tänka så mycket


Du får mig att vara så lycklig, utan dig vet jag inte hur jag skulle mått just nu

Du är bland det bästa som har hänt mig, även fast det inte märks..

men tack iaf att jag får ha dig vid min sida! <3


Ovido - Quiz & Flashcards