Alla inlägg under januari 2012

.

Av Sofie Jansson - 13 januari 2012 23:52

Alltså det här får inte hända!

Det här var inte planerat..

Det har gått för långt

Du måste sluta genast

Innan det är för sent

Jag vill inte bli helt krossad

så jag ber dig, sluta!

Egentligen vill jag bara fortsätta,

men ibland går det inte.

tyvärr


Av Sofie Jansson - 13 januari 2012 23:31

fredag den 13onde suger!

sovit dåligt inatt

skolan sög

storm

stallet var mega kallt och hästen på fel humör ( gjorde mig på ännu sämre humör)

fått höra av 2 st att jag borde tänka på vikten

mamma sur

glömt laddaren hos * ,och låna ut min usb sladd till danielle, så min telefon dör om 2 sek

nej fyfan!

Av Sofie Jansson - 5 januari 2012 03:36

 

Allt det här har gjort mig starkare!

Allt har nog en mening ändå

Fast nu är det bara ett problem..

Vilken väg ska jag välja?

Av Sofie Jansson - 3 januari 2012 21:15

Du finns där i tankarna, men inte som förut
Det är lite tomt ibland, men jag saknar ingenting akut
När en stannfågel ger sig av

Ovido - Quiz & Flashcards