Alla inlägg under maj 2012

Av Sofie Jansson - 28 maj 2012 20:42

 

Har gått några dagar nu och jag saknar dig nå enormt... Så tomt utan dig, men du har det bättre nu..Vila i frid Hot Lover!

Av Sofie Jansson - 21 maj 2012 16:44

Du springer aldrig ifatt

när jag väl är där.

Vill inte tänka framåt

men är livrädd att fastna här.

Nu kan det vara försent att säga som det är.

Vi testar nya vägar

som aldrig tycks ta slut.

Jag vet att det är svårt över telefon.

Jag vet att du har tänkt

men berätta hur du mår.

Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.

Det är dax att lägga på

men att stanna känns så rätt..



Vi sätter oss ner

utan ett ord.

Som så många gånger förut.

Fast vi båda vill

mer än någonting annat.

Så står det skrivit i pannan

att man väcker en ångest om man släcker en annan.

Vi har blivit som dom

som aldrig får bli

som sitter tyst på nåt kafé.

När jag går därifrån och du håller kvar

då vet vi båda två att det är såhär man mår när man hemligheter har..




(Det är låtar, inget annat!)

Av Sofie Jansson - 17 maj 2012 22:33

måste vara stark, tänka framåt! Varför kan man bara inte veta vad som blir bäst..?

Av Sofie Jansson - 17 maj 2012 11:25

Inte likt mig

att sakna

sånt jag trodde var ett minne

tänka på det varje dag..ohhnej


Ska vända mitt liv upp och ner

Ta hand om mig själv

göra det som känns rätt

Ska kämpa!

Ta mig dit jag vill och vara lycklig!




Ovido - Quiz & Flashcards