Alla inlägg under mars 2013

Av Sofie Jansson - 23 mars 2013 10:55

Jag kan aldrig sluta drömma

att du ligger här och sover bredvid mig.

Jag kan aldrig någonsin glömma

när jag vaknar upp med minnerna av dig.

 

Vi har förlorat allt det där som var så rätt.

Men vad är det då som gör att jag är kvar fast jag sagt att jag ska gå ? 

Kan det vara kärlek?

kan det vara så att jag nog älskar dig ändå?

 

 

 

Av Sofie Jansson - 14 mars 2013 22:10

Ikväll somnar man med ett leende på läpparna! Både Riten o Ka vann sina lopp idag. FYFAN VAD UNDERTBART!!!

---

Av Sofie Jansson - 8 mars 2013 21:57

"Lillan du har ju dagar som en katt" Jag och Raimo skötte stallet idag medan kjello o Lars-göran åkte till färjestad o VANN med Olivia. Så jäkla skönt!! :)) måste kanske ta o försöka sova nu eftersom det står jobb på schemat imorgon åh. Fast jag klagar ej, mitt jobb är verkligen underbart. Har verkligen vart vändningen i mitt liv. Är som ett lyckopiller att åka dit. Nej nu ska jag sova så jag får åka till mitt lyckopiller någon gång ;)

-

Av Sofie Jansson - 3 mars 2013 19:35

Ovido - Quiz & Flashcards