Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

---

Av Sofie Jansson - 8 mars 2013 21:57

"Lillan du har ju dagar som en katt" Jag och Raimo skötte stallet idag medan kjello o Lars-göran åkte till färjestad o VANN med Olivia. Så jäkla skönt!! :)) måste kanske ta o försöka sova nu eftersom det står jobb på schemat imorgon åh. Fast jag klagar ej, mitt jobb är verkligen underbart. Har verkligen vart vändningen i mitt liv. Är som ett lyckopiller att åka dit. Nej nu ska jag sova så jag får åka till mitt lyckopiller någon gång ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards