Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Jansson - 26 januari 2013 22:25

 

Jag ska försöka att se något positivt i det hela.

Men det positiva börjar försvinna.

Eller så är allt för positivt.

Aldrig lagom eller..

Av Sofie Jansson - 25 januari 2013 16:10

 


Det här måste vara min mest onyttiga vecka på år!

Max,donken,semla,kebab, bullar,muffins,godis osv..

Kan bli så när det är för kallt för att träna häst så kjello köper massa gott och äta ist (; 

men igår körde jag iaf plupp, och han var inte halt nå mer :') 

Och som ni kanske ser så har jag klippt mig, fast syns dåligt på bilden.

Skönt som satan! 

Ikväll blir det bio med hjärtat, äntligen får jag träffa han igen!

Känns som år ju.. fast vad äre typ 2 veckor?

Nej nu måste jag kanske börja tänka på att klä på mig om jag ska vara i falun om mindre än en timme.




.

Av Sofie Jansson - 21 januari 2013 17:18

You seem too good, too good to be true.

You´re holding me stronger, stronger than i´m used to.

Av Sofie Jansson - 20 januari 2013 09:05

Att vakna före sju på sin lediga dag är inte okej!

Spendera min morgon med att kika klart på säsong åtta på greys..

Som vart jobbigt för tårkanalerna!

.

Nu får man bara hoppas att Jocke hör av sig snart,så den här dagen inte blir helt värdelös.  

Har för övrigt lyckats tappa telefonen i golvet så nu är det en sån fin spricka.(syns dock knappt på bilden)

Tur man får en ny om typ en vecka!


Av Sofie Jansson - 19 januari 2013 17:59

                 

Av Sofie Jansson - 14 januari 2013 15:28

   

.

Av Sofie Jansson - 13 januari 2013 20:31

 

Så himla lycklig!



Av Sofie Jansson - 5 januari 2013 18:31

        

Sitter här och väntar på att klockan ska ticka på.. 

Så man får åka till sötaste snart!

Är ledig imorgon så passar på att åka dit och bli lite bortskämd (;

För övrigt så är livet så underbart så jag börjar tro att jag lever i en jävla saga.





Ovido - Quiz & Flashcards