Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

lördaggg

Av Sofie Jansson - 5 januari 2013 18:31

        

Sitter här och väntar på att klockan ska ticka på.. 

Så man får åka till sötaste snart!

Är ledig imorgon så passar på att åka dit och bli lite bortskämd (;

För övrigt så är livet så underbart så jag börjar tro att jag lever i en jävla saga.





 
 
Ingen bild

Anonym

6 januari 2013 00:44

Sötaste? sluta lek fjortis å playa runt med folk. Du har precis dumpat Fredrik och så snabbt kan du fan inte ha gått vidare så du är nykär igen. Väx upp flicka

Sofie Jansson

7 januari 2013 15:05

men shit fredrik.. jo jag har gått vidare. Det var typ mer än tre månader sen ? och jag playar verkligen inte runt. Jag har en pojk som jag verkligen gillar, och jag är verkligen lycklig. jag tycker också det är otroligt att jag hitta någon så snabbt men när man träffar någon som känns så rätt så är det väl någon mening med det åh. Kan du inte bara låta mig vara lycklig och glädjas för min skull iaf. Och du hade ju också gått vidare sa du ju ? (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards