Alla inlägg under februari 2013

Av Sofie Jansson - 26 februari 2013 21:20

Dagarna går bra men det är just när jag kommer hem ifrån jobbet allt blir jobbigt..och bara tänka på vad du har gjort gör mig spyfärdig! Ibland undrar jag hur folk tänker. Eller det är väl inte det dom gör! DET SOM INTE DÖDAR HÄRDAR! Idag fick vi iaf två nya pluppisar till jobbet. Ska bli riktigt kul!

-

Av Sofie Jansson - 23 februari 2013 18:37

 

Av Sofie Jansson - 23 februari 2013 17:22

Hel lugn helg. Ledig både lör-sön.

Ridit en sväng och bara tagit hand om mig själv (för en gångs skull).

Men nu sitter jag här och kollar på dumma kärleksfilmer..

Ingen bra kombination när man har dig i tankarna hela tiden.

Får se vad morgondagen bjuder på.

Nu ska jag väl kika vidare på dessa dumma filmer! 

Fast först blir det att hämta cola o popcorn (TRÖSTÄTNING!)



Av Sofie Jansson - 18 februari 2013 19:26

-

Av Sofie Jansson - 9 februari 2013 14:11

Av Sofie Jansson - 7 februari 2013 17:33

       

-Jag o Åre har en likhet! Ögonen ;) nästan iaf. Hah lägg märke till min Jason mask!!

-En väldigt äcklig Åre pojk! (ögonen)

-En underbart söt Åsa!

-En väldigt snäll chef! 




Av Sofie Jansson - 2 februari 2013 15:16

     

Ovido - Quiz & Flashcards