Direktlänk till inlägg 6 december 2012

så fort

Av Sofie Jansson - 6 december 2012 12:17

För ca en månad sen så älskade du mig, jag var det bästa som hade hänt dig.

Sen nu hör du inte ens av dig ?

Bara för jag klanta till det rejält..

Är det de som kallas äkta kärlek!?


 
 
Ingen bild

Tillman

6 december 2012 20:14

Tydligen så är det äkta kärlek fluffis. "bara för att jag klanta till det rejält" du förstår inte tyngden av det du gjort. du har inte klantat till det rejält. du har förstört precis allt som kunde ha blivit bra.

Sofie Jansson

14 december 2012 10:56

Om du hade älska mig så som du sa hade du inte gett upp så lätt när jag insåg att jag gjorde fel och ville lösa det.

 
Ingen bild

Tillman

15 december 2012 01:12

Hade du älskat mig så mycket som du tydligen inte gjorde hade du väll för fan aldrig gjort slut med mig?:) ditt val. skyll dig själv. jag sa en chans. du sumpade inte jag

Sofie Jansson

14 juni 2013 13:01

Allt har en mening. Även det här

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards