Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Sluta Sofie Sluta!

Av Sofie Jansson - 16 december 2011 18:59

Jag är inte ledsen, nej jag är inte ledsen!!

 Livet går vidare, ja det gör det!

 Inte gråta, nej man ska inte gråta för någon som en gång har fått en att le!

Jag får skylla mig själv, du varna mig..

Måste vara stark nu!!

Har inte tid att må dåligt.

Man går alltid vidare.

Jag klarar det här utan dig, jag måste klara det utan dig vännen, tyvärr... 

 
 
Ingen bild

amr

17 december 2011 00:58

du kan väl lägga till mig på fb iaf?

Sofie Jansson

18 december 2011 19:15

det var ju inte dig det handla om som sagt (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards