Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Har glömt säga..

Av Sofie Jansson - 2 september 2011 23:20

  att Tilli har åkt hem till sina ägare..

En bild på Tilli för typ ett årsen när hon var i lite finare form än vad hon var i på slutet när vi hade henne.. usch vad gamla hästar tappar muskler snabbt om dom inte får motionera mycket :/ På bilden är hon iaf 18 :)

 
 
Ingen bild

Anneli

3 september 2011 13:45

Fina Tilli! När hon kom hem till stallet och vi skulle släppa ut henne i hagen körde hon ner nosen i backen och började beta. De andra hästarna stod och hängde över staket och ville hälsa men hon brydde sig inte ett dugg om dem. Efter två timmar hade hon typ förflyttat sig fem meter framåt. Fortfarande med mulen nere i gräset! Det har gått jätte bra. Tyvärr blev skoningen uppskjuten till på onsdag. Hon har blivit lite longerad och varit ute och inspekterat byn. kram Anneli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards