Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Hihi :D

Av Sofie Jansson - 28 april 2011 08:48


hihi bara älskar bilden ;D



Jag trodde aldrig någon skulle kolla min blogg :O men jo det är faktiskt väldigt många enligt mig :D gud så kul! fortsätt så hörrni :-) men ni får gärna kommentera lite också :)


Idag är dagen.. den där dagen då jag åker på äventyr ;-) haha som ingen vet vart ;) men får se om jag erkänner vart jag är när jag är framme   hihih  


Men nu måste jag börja fixa mig x) haha bara 5 timmar kvar tills jag åker och jag sitter bara i bh och trosor än, hmm inte bra :) men får se om jag bloggar nå innan jag åker eller om vi hörs när jag är framme :)



   puss     

 
 
carro

carro

3 maj 2011 12:17

åh mina snyggingar :D älskar också bilden :)

http://Benzie.blogg.se

Sofie Jansson

3 maj 2011 12:27

haha ja :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards