Alla inlägg den 28 april 2011

Av Sofie Jansson - 28 april 2011 20:44

Nu är jag framme :D sitter nu här i stockholm ;) nu erkännde jag, duktigt va ;)

idag har jag ätit ben&jerry, hihi lite efter men aja :D

Imorgon blir det att vara hemma helt själv tills han kommer hem... och det är vid typ 9 på kvällen :O jag ensam i stockholm, ska försöka ta mig till NK och shoppa loss ;)

hihi men nu ska vi mysa ner oss i sängen och kolla film :) huhu jag kommer dö.. vi ska se p.s i love you, kommer gråta mig igenom hela filmen :(


  

Av Sofie Jansson - 28 april 2011 08:48


hihi bara älskar bilden ;D



Jag trodde aldrig någon skulle kolla min blogg :O men jo det är faktiskt väldigt många enligt mig :D gud så kul! fortsätt så hörrni :-) men ni får gärna kommentera lite också :)


Idag är dagen.. den där dagen då jag åker på äventyr ;-) haha som ingen vet vart ;) men får se om jag erkänner vart jag är när jag är framme   hihih  


Men nu måste jag börja fixa mig x) haha bara 5 timmar kvar tills jag åker och jag sitter bara i bh och trosor än, hmm inte bra :) men får se om jag bloggar nå innan jag åker eller om vi hörs när jag är framme :)



   puss     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards