Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Sofie Jansson - 4 juni 2011 23:36

  Du är verkligen min bästavän! Du finns alltid där, ställer alltid upp för mig. Och bara räddar mina dagar, dag efter dag!

Du är den enda som verkligen finns där för mig när livet är som värst. Gnäggar när du ser en, går med på allt man vill, bara finns där och är så jävla bäst! <3

Av Sofie Jansson - 4 juni 2011 23:27

Tänk efter före!





Gahh! tror jag börjar bli förkyld :/ har haft ont i halsen hel dagen, och nu är jag snorig åh.. om jag blir förkyld nu så..

Imorgon blir det iaf att hämta bebis, allt är iaf fixat och så till henne, mat och vatten (eftersom kattis& elvira är lite bitchiga så får hon ha sin mat på mitt rum :)

jag vill bara gå och lägga mig, men jag är inte ett dugg trött.. åh :S



Ovido - Quiz & Flashcards