Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sofie Jansson - 26 juni 2011 15:28

        haha vart inte så många bilder som var lämpliga och lägga upp här ;)

Av Sofie Jansson - 26 juni 2011 13:59

  Får bli en bild på mig och älskligen ;) ( våra förlovningsringar) 


Tyvärr har jag tappa bort mina men vi ska skaffa nya! :)


Fredag: Började med att äta lunch hemma med familjen sen kom Felicia och vi drog till Emma, sen gick vi ut, och ojojoj ;) haha fick till och med en puss av en helt random kille från torsång, och massa annat hände x)

Sen så gick vi tillbaka och vi bara flumma sen vart det att dra typ över gatan, och där var det riktigt trevligt! :) haha vi pratar inte mer om det, haha!

Sen drog vi hem vid halv 4 och då vare bara att gå och lägga sig, och sen vakna man typ 9 -.- och lördagen behöver inte vi prata om ;)

men nu äre iaf söndag och nu är jag hemma, men nu ska jag gå och hämta kameran så ni kan få lite bilder på mig och baby  ;*

Ovido - Quiz & Flashcards