Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Sofie Jansson - 15 juni 2011 22:45

Har spenderat dagen med http://feliciawest.devote.se/ (Felicia ) :D

Vi har ridit, prata med massa av hennes grabbar(från typ göteborg,skåne,örebro), ätit, gunga, busa med katten och busa ;) haha

Nästa torsdag får vi svar, haha om äkta ***** eller inte ;) då blir det inte till falun och ja...

faktiskt lite nervöst :O


Humöret har vart på topp hela dagen, kan verkligen tacka Felicia för det! :)

Skönt att vi tog upp kontakten igen ;D hihi


men nu äre slut på blogg orken, puss på er :*


Av Sofie Jansson - 15 juni 2011 22:29

Är det så jävla svårt att fatta! Var det inte jävligt dumt att ? ge mig förhoppningar sen bara förstöra allt ? alltså vafan ge det en chans..

Vet inte ens om läser det här men om du gör det så vet du mycket väl att det är dig det handlar om.

Jag  vågar inte skriva nå mer till dig, känns bara som jag förstör mer då..

Men alltså jag vill ju inte förstöra mer mellan oss.. jag gillar ju dig, bara fatta det!

Jag har haft as svårt med allt med mitt ex och allt, svårt att komma över och massa, ingen har liksom lyckat göra så jag har tänkt på något annat, men när jag var med dig så var allt så underbart, kände sån lycka, någon sån känsla var det länge sen jag kände..

Jag trodde du menade det du sa och det du gjorde, ditt sätt det kändes så äkta, men fel hade jag visst..

Om det läser det här så snälla hör av dig, jag ber dig med hela mitt hjärta!

Du fick mig verkligen att må bra, så snälla var min vän iaf, jag begär inget mer, bara att jag få ha dig i mitt liv.

Snälla du, ge mig en till chans!

Ovido - Quiz & Flashcards