Alla inlägg under juni 2011

Av Sofie Jansson - 13 juni 2011 13:27

  Nu sitter jag här igen :) för en gång skull så mår jag bra, på riktigt! :) och här behöver man inte bekymmra sig över massa heller :) en äckligt skön känsla! :) 

Fast tråkigt att det är så pass dåligt väder.. men men blir säkert en bra dag ändå :) 

nej nu orkar jag inte blogga mer, hoppas * kommer hem snart så vi kan ut i ödelandet och göra nå kul :) kanske blir att kolla på ett träd eller nå liknade ;)

pusshej 

Av Sofie Jansson - 11 juni 2011 17:25


Någon som är intresserad ? :)  

Av Sofie Jansson - 9 juni 2011 20:24

  Jag fattar inte hur man kan vara så vilsen inom sig själv,  det är som att stå i en korsning och man vill gå alla vägar men till slut så vänder man och springer samma väg tillbaka.. för man vågar inte chansa och gå en annan väg.

Jag vet verkligen inte vad det är med mig..Jag har inget att vara deppig för men ändå är jag det typ jämt, innerst inne..

Fast allt är perfekt så är det liksom som jag inte vågar vara lycklig, eller vågar gör jag väl men kan liksom inte på något sätt..

Och ni som står ut med mig, jag förstår inte hur ni orkar, jag har så grymt konstigt humör just nu.. verkligen förlåt, men jag kan inte styra över mig själv just nu :(

Jag känner mig så grymt ensam, men är det så konstigt när jag inte vill träffa någon typ ? jag säger nej till allt, men ändå klagar jag för jag känner mig ensam..

Nej jag tror det kan vara en bra idé att få gå till en pyskolog och få prata om allt.. eller iaf få prata med någon, för jag orkar seriöst inte med mig själv längre! börar bli trött på att gå runt och inte vara mig själv.. och inte kunna ändra på något :(

Av Sofie Jansson - 9 juni 2011 11:01

Nu sitter jag här och väntar på bussen :) 

igår som sagt så hände lite grejer.. som tur är så finns det såna som är guld värda! 

Så jävla snällt! :) 


idag får jag äntligen tillbaka min rosa telefon :D wihoo! 


så vill jag bara hälsa alla läsare att felicia (www.feliciawest.devote.se) är ett mongo ;D 


puss   

Av Sofie Jansson - 7 juni 2011 11:43

 

Jag glömmer aldrig bort, våran stund den var fin med kort.


jag ser suddiga bilder i mitt huvud men det finns snart inte längre kvar,


du talar inte längre med mig, så mina minnen är allt jag har


men jag minns så tydligt sista gången. sista gången som du var min,


det var när du sa att slutat tro att jag kanske kunde bli din.


om nu allting är som ska, varför känns det då inge bra ?

Av Sofie Jansson - 7 juni 2011 11:37

  ohh farlig katt ;)

Idag fick jag iaf sova till 6 för sötnosen ;) har vart full fart på henne hela morgonen men nu har hon tvär däcka här bredvid mig x)


Min förkylning är värre :( usch!!! orkar inte vara sjuk..


Jag har lite beslutångest vad sötnosen ska kallas, liksom ( sweet miss blue) ska hon kallas, sweete ? sötnos ? sweet? eller något helt annant ? hmm


Av Sofie Jansson - 5 juni 2011 14:15

Om några minuter åker vi och hämtar bebisen :D:D wihoo! :D

Ovido - Quiz & Flashcards