Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sofie Jansson - 1 maj 2011 20:55

Nu ser bloggen ut som det gör.. men stå ut! den ska fixas, men orkar tyvärr inte nu

Av Sofie Jansson - 1 maj 2011 17:44

     

Mys med cedrus :)





Jag steker på studsmattan hos pappa :D





Haha jag och malin x)

  







En glad Elvira efter vi köpt en ny klösis :)

  











Tilli på bustur :D






haha en trött cedrus efter ett hårt longeringspass ;)



Sammanfattning med bilder från den senaste tiden :) hihhi

fick bara lov :)

Av Sofie Jansson - 1 maj 2011 17:25

 


Nu är jag hemma.. bussresan hem var inte alls så jobbig som jag trodde :) vart inte ens lite åksjuk :O(Y) hihi jag åkte en sån där 2våningsbuss :D stört fränt ;D

Lovet har verkligen gått alldeles för fort.. skulle vilja stanna i stockholm mycket längre!

jag vart västa rädd igår när jag testa objetivet.. hon som jag köpta det av sa att det var auto fokus, men det var det inte när jag testa det :O haha men det visa sig att man bara behövde trycka på en knapp.. hmm pinsamt x) faktiskt himla nöjd över objektivet :)

nej nu ska jag och mamma till stallet :) hade tänkt busa lite med hästarna i hagen :) så blir det lite häst bilder sen ;) hihi


   

:-)

Av Sofie Jansson - 1 maj 2011 17:05

   


Några bilder från stockholm :) haha

Ovido - Quiz & Flashcards