Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Sofie Jansson - 4 maj 2011 16:23

4  veckor sen får jag min sötnos :´D hihihihi

Av Sofie Jansson - 4 maj 2011 15:29

om jag lyssnar när du pratar


inte talar om mig själv


om jag säger du är vacker


men det spelar ingen roll


för skönhet finns inom oss


om jag ljuger om sånt där


om jag säger det går bra nu


men inte talar om mitt jobb


om jag ger dig mina tårar


men är stark när du är svag


spelar sweet home alabama


på en lägereldsgitarr


om jag är säker på mig själv


men aldrig är för självgod


om jag är en alfahanne i sängen


men aldrig bråkar


vill du ligga med mig då


om sanningen ska fram


om jag inte är så svartsjuk


och inte håller dig så hårt


om jag inte är så matcho


men försvarar dig ändå


om jag ljuger om min barndom


säger att den varit svår


väcker molnen i ditt hjärta


leker mamma pappa barn


vill du ligga med mig då


om sanningen ska fram


om jag alltid håller med dig


fast tycker du har fel


om jag låtsas att jag bryr mig


när du köper nya skor


om jag skattar på rätt ställe


fast du inte är så kul


om du tror att jag är farlig


kanske tänder du på det


vill du ligga med mig då


om sanningen ska fram

Ovido - Quiz & Flashcards