Alla inlägg den 3 maj 2011

:D

Av Sofie Jansson - 3 maj 2011 21:41

  Tänk att den här sötnosen troligen är min om några veckor :´D

Av Sofie Jansson - 3 maj 2011 21:18

  Alla verkar tro att jag bara mår västa bra, Men tyvärr har ni fel där. Jag försöker vara glad mot alla, men helt plötsligt tappar jag bara orken, orkar inte le, orkar inte äta och orkar bara inte vara jag.. 

Jag försöker övertala mig själv att jag är lycklig, men det går liksom bara inte..

Jag orkar inte bry mig i något längre, inte i skolan, min hälsa,mitt useende ,hästarna.. orken är verkligen helt borta..

men jag har kommit på en sak, det är egentligen i skolan jag mår som bäst, med alla mina underbara vänner, där skrattar jag och ler på riktigt :)

men så fort jag kommer hem blir jag helt depp..

allt har gått så fort på slutet, vet egentligen inte vad jag vill med livet, man kanske inte ska tänka så mycket, men det är svårt..

Och idag så sa jag till mamma att jag verkligen vill göra mig av med båda hästarna.. hur fan ska jag klara mig utan mina bästa vänner ?

nej usch nu ska jag sluta skämma ut mig och deppa inför er :)



  



Av Sofie Jansson - 3 maj 2011 11:38

 


 När det bli varma sommardagar, kom ihåg mig då

Av Sofie Jansson - 3 maj 2011 07:58

Kan ni inte börja ställa lite mer seriösa frågor ? -.-

Ovido - Quiz & Flashcards