Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Sofie Jansson - 25 maj 2011 18:24

  Min söta kanin är död.. jag kan inte förstå det själv.. 

Jag kom hem och så gick jag direkt och plocka gräs  och maskrosor, så slapp hon vänta ändå till kvällen tills hon får mat... Men sen när jag exakt är typ 1 meter från buren kommer Yvonne.. och man ser på hela henne att något är fel.. 

och så berättar hon det.. Jag hann liksom inte börja tänka på att hon verkligen var död så det var först när pappa kom ut och börja prata som det brast.. tårarna bara rann.. liksom en kanin ? men jag har iaf haft henne i väldigt många år och hon var ju faktiskt mitt allra första egna djur :( 

Fast hon hade troligen somnat in iaf.. 

Och nu har vi begravt henne, så det är gjort.. 

Jag ska ner och lägga blommor och sånt sen på graven, klarade faktiskt inte det förut idag.. 

Hoppas hon kommer få det bra där uppe, och få äta så mycket maskrosor hon bara vill :)


Vila i frid Sassa :( 

Ovido - Quiz & Flashcards