Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Sofie Jansson - 2 maj 2011 21:35

Allvarligt talat är det sähär det ska vara !? hmm

Av Sofie Jansson - 2 maj 2011 19:10

     


Blev att sätta på sig mjuckis byxor och brors stora tröja :)

håller på att frysa ihjäl, och har ont i halsen och mega trött :(

Av Sofie Jansson - 2 maj 2011 18:19

 

Började dagen med att försova mig till 06,40.. skynda sig upp och platta håret(hade sovit med flätor) sen sminka sig och klä på sig :) usch vet ni.. imorse när jag vakna var mitt ena öga helt igen kladdat av var.. blää så äckligt! :O

Men nu äre iaf bättre :)

Skoldagen var faktiskt rolig :D

På första lektionen fick vi reda på att vi bara har 4 riktiga veckor kvar :) sen äre bara lov och skol dm osv :D så underbart!

Sen på so så satt jag, Malin och Felicia i grupprum och bara prata :)

Språket så hade vi bara en diskution med Torbjörn(läraren) om alkohol och killar :)

Matten var chill, Engelskan vikare(då förstår ni resten själva) och musiken hade vi också vikare :D hihi snacka om skön lektion! :D haha 19,5 äre längden eller åldern ? ;) haha

Nej nu sitter jag här i min ensamhet och ska egentligen plugga.. men är så trött :( mamma tog iaf hästarna idag :D så skönt!

Nej nu måste jag väl plugga.. skiver väl säkert ett till inlägg senare :)


Just ja, idag har jag börja med p-piller igen :D jag och malin var till um och fixa idag :) så skönt!


  

Av Sofie Jansson - 2 maj 2011 17:31

                         

Ovido - Quiz & Flashcards