Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 20:23

Jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv  

mongo bild, men ähh :-)

Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 17:13

    Nybakta muffins, hallon, blåbär och vanilj glass :) det är grejer det!

Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 10:09

  Vad tycker ni är finast ? :)

Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 09:35

Du är så orättvis, jag fattar inte vad jag gjort dig? Kan du inte bara förklara det för mig, snälla? jag är trött på att vara din andrahands kompis. Så tror du jag ska vara glad och inte bry mig så fort vi blir själva för då duger ju jag..

Nej jag är trött på det nu! Jag behöver inte vara med dig om det är det du inte vill, men säg det då förfan! Det är som vi inte ens känner varann längre.. Du är inte alls den du var för några årsen. Jag vill inte ha dig såhär.. jag vill ha tillbaka min bästakompis! men vi kanske har vuxit ifrån varann..?

Du har säker märkt att jag har dragit mig lite mer undan på slutet, inte sant ? men det är för jag känner att jag inte passar in.. jag vet inte, men det känns som vår vänskap håller på att ta slut.. för när vi väl är själva med varann så känns det som jag inte känner dig längre..


Jag älskade iaf dig syster...


Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 09:25

Vart tog alla frågor väger :O ni bara sluta fråga grejer.. hmm inte okej hörrni! Det är bara och brja igen ;)


Lite snälla kan ni väl vara och göra mitt liv lite roligt :)

Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 07:44

Vakna med feber, ont i halsen och snorig, hmm så kul -.-

Mamma är också hemma idag, skönt det iaf :-)



Igår var vi iaf och fixa hagarna i nya stallet, vi får flytta dit Tilli också :) så skönt!


Här är några bilder på stallet och hästarna :)        

  

Ovido - Quiz & Flashcards