Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Vad har hänt?

Av Sofie Jansson - 6 maj 2011 09:35

Du är så orättvis, jag fattar inte vad jag gjort dig? Kan du inte bara förklara det för mig, snälla? jag är trött på att vara din andrahands kompis. Så tror du jag ska vara glad och inte bry mig så fort vi blir själva för då duger ju jag..

Nej jag är trött på det nu! Jag behöver inte vara med dig om det är det du inte vill, men säg det då förfan! Det är som vi inte ens känner varann längre.. Du är inte alls den du var för några årsen. Jag vill inte ha dig såhär.. jag vill ha tillbaka min bästakompis! men vi kanske har vuxit ifrån varann..?

Du har säker märkt att jag har dragit mig lite mer undan på slutet, inte sant ? men det är för jag känner att jag inte passar in.. jag vet inte, men det känns som vår vänskap håller på att ta slut.. för när vi väl är själva med varann så känns det som jag inte känner dig längre..


Jag älskade iaf dig syster...


 
 
Felicia

Felicia

6 maj 2011 12:02

alltså förlåt men vad håller du på med egentligen?
Jag tror ärligt talat inte att det blir bättre av att du sitter och berättar för alla dina läsare hur dålig kompis malin är/har blivit.. Snacka med henne irl stället?

http://vendelafeliciapers.blogg.se

Sofie Jansson

6 maj 2011 12:13

trodde det här var min och malins grej men okej, får inte jag skriva vad jag vill på min blogg ? jag har absolut inte sagt att malin är dålig, jag tycker bara hon har förändrats

 
Ingen bild

Felicia

6 maj 2011 17:03

Hon satt brevid mig och läste det här inlägget och jag frågade om jag skulle kommentera, då sa hon ja eftersom hon också undrar vart du vill komma med att göra som du gör. Jag sa inte att du inte fick skriva vad du vill utan det jag sa var att de troligtvis inte blir bättre om du inte säger det till henne IRL, alltså var det bara ett tips :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards