Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Dagen :-)

Av Sofie Jansson - 7 maj 2011 22:13

         


Vart i Rättvik idag med Johanna och hennes mamma & pappa :) Vi skulle och kolla på vårat blivande gymnasie ( om vi kommer in förstås) det verkar iaf jätte bra där! :)

Sen vart det att gå på marknaden, riktigt trevligt! :)

Efter det vart den hem och kolla på v75 på tv, sen byta om och åka till stallet och motinera häst :D åhh så söta hästar jag har! Sen vidare till det nya stallet och lämna lite grejer och fixa lite :) Imorgon flyttar vi :D:( både väldigt kul, men väldigt ledsamt.. kommer sakna det gamla stallet enormt mycket, Och Ingermar, Inger,Linn & Sofia..  :(  men men

Snacka om häst dag -.- haha :)



  

 
 
Ingen bild

tror du vet vem

9 maj 2011 23:11

är de du på bilden?

Sofie Jansson

10 maj 2011 21:04

nej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards