Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Solig dag :D

Av Sofie Jansson - 22 maj 2011 16:46

Gick upp vid 07,30 klädde på mig och åt frukost ochsen gick jag ner till Kjell :) Vi fixa hästarna och sen bar det va :) haha lite skillnad mot att rida Cedrus och Tilli ;) Men skit så snäll han var! han fatta inte riktigt skänkeln först men sen efter ett tag så börja han förstå :) vi red mot torsång och kanotstadion och naglarby och till sist rakbanan, hah emma-lina fråga om vi skulle springa på lite och så vart det, hon i väg i full galopp och jag och going i fulltrav, skit vad fort det gick :O det rann ut mina ögon.. haha men det var ändå härligt på något sätt :) hihi den hästen ska jag på något sätt köpa eller sno eller nåt i den stilen ;) Hihi men emma sa iaf att jag fick rida han när jag ville :D:D får väl rymma någon gång när jag rider han ;) 

men bilder från ridturen och på Going kommer imorgon :) 


Resten av dagen har jag bara fota, ätit, seta vid datorn och vara ute och gått :)

Sånt där kul man gör när man bor mitt ute i ingenstans ;) 


Men nu ska jag upp på mitt rum och städa, pusshej :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Jansson - 10 oktober 2015 13:24


Ja jag visste från början Jag hade rätt hela tiden Du går nu Ja jag visste från början Att jag var här på en nåder Allting som vi lovat, vart tar det vägen Å allt som jag gav dig Jag gör aldrig om det Jag kunde bara inte längre. ...

.

Av Sofie Jansson - 22 september 2015 15:46


Om du älskar något ge det frihet Om det kommer tillbaks är det ditt för givet. ...

-

Av Sofie Jansson - 10 september 2015 15:49


Va livet är underbart med dessa pojkar     

Ovido - Quiz & Flashcards