Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie Jansson - 21 maj 2011 20:59

  Imorgon blir det ut och rida på denna sötnos med emma-lina och vimseld :D 

Ska bli så underbart att få rida riktigt travare, var ju ett tag sen :) 

hihi ska försöka ta några kort imorgon under ridturen :) 


Nej nu ska jag ner och äta, somjag glömt.. haha det är faktiskt lätt att glömma att äta  när man är ensam ;)


Jag är då stolt att jag våga ringa kjello helt själv ja, det är inte bara att ringa det ;) fast han var faktiskt snällare än vanligt :) huhu

Av Sofie Jansson - 21 maj 2011 16:59

Entimma kvar då :O måste ju bli ett sista inlägg ;) haha, sitter helt ensam hos pappa.. snacka om ensamt :( buhu kom och håll mig sällskap någon :)


Kevin åkte hem imorse, då åkte jag till stallet och hoppa Cedrus och löshoppa Tilli :) så nu är jag helt slut.. 

kommer bilder sen :) 

det är ju bara lördag idag :O jag har verkligen söndag i huvudet.. hmm ? 

Får se vad som händer ikväll då :) 


Men nu orkarjag inte skriva nå mer, pusshej  

Av Sofie Jansson - 20 maj 2011 23:07

Wihoo, vem är bäst på kort då ? ;) vann nyss över Kevin igen :) haha


Rolig som man är så somna jag i soffan nyss x) inte mitt fel att jag inte fått sova något dom senaste nätterna :O 


Idag har det verkligen vart en tjockis-dag, frokost,lunch,glass, ostbågar,kvällsmat, 2 winerbröd, och massa cola ;) haha men jorden går ju under imorgon så måste ju passa på ;) haha 


Jag har lovat att vara vaken hela natten, bara för Kevin ska hem imorgon bitti ;/ 

haha det kommer inte bli lätt att vara vaken men men man är väl snäll och offrar sig ;) 


men nu ska jag fortsätta vinna över Kevin ;) 


Puss                                                                         

Av Sofie Jansson - 17 maj 2011 21:01

  Får bli en bild på sötaste Kevin :)


Jag har magsjuka.. Men just för tillfället mår jag iaf bättre :)Så orkar iaf blogga lite :)


haha jag glömde skriva en grej igår, om ni vill vara med om något kul så ska ni kolla på skräckfilm med Kevin&Simon x) hahaha dom är liksom killar, och jag var minst rädd(brukar det inte vara tvärtom? ;) )


Nej orkar inte skriva nå mer nu.. Vi får höras mer senare :) puss

Av Sofie Jansson - 16 maj 2011 21:11

Vart en liten sammanfattning med bilder :)

Nu är jag hemma, har hunnit sprungit nu när jag kommit hem också, men vart mest att gå.. glömde ju astmasprayen -.- höll typ på att dö..

sen kom jag hem och skulle äta, jo men då blir jag så illamånde så nu sitter jag här och kan knappt öppna munnen för då tror jag att jag spyr :/

Och nu har missa att snmäla till skol-dm också, alltså jävla cp! jag tror jag går och dör nu! fannn vad allt vart jobbigt :/

Av Sofie Jansson - 16 maj 2011 20:57

     



Av Sofie Jansson - 15 maj 2011 14:38

  Vi kan ju börja med lördagen :)  Vaknade här i stockholm, vi åt sen skulle kevin på match :) Så jag,Magnus(kevins pappa) och Simon & Robin ( Kevin bröder), vi skjutsa kevin till samligen medan vi vänta på den så kolla vi på bp-aik :) Bp vann såklart ;)


Sen när den var klar så skulle Kevins lag spela :) haha Kevins lag vann sm förra året ;) dom mötte iaf Gävle, och självklart vann bp :-D Sen åkte vi och åt pizza, mm gott! :) Sen hem och kolla melodifestivalen.. jävla azabanjian -.- Eric var faktiskt bäst enligt mig! :)


Men nu är jag hemma själv med Simon o Robin för Kevin är på match idag igen haha x) Dom har typ spela fifa hela morgonen -.- haha snacka om att dom har vinnarskalle i den här familjen ;) Nu sitter jag och kollar på pokemon med Robin ;)


haha måste ju bara retas med Kevin och skriva vad han sa igår : haha komedi är ju lätt roligast.

hahahaha jag höll på att garva ihjäl mig! x)


Nej nu ska jag ta och bädda sängen som jag lovat Kevin att göra :)


Puss på er sötisar   

Av Sofie Jansson - 13 maj 2011 15:39

 

Idag var det friluftsliv i skolan så vi skulle ut och vandra, My hämta mig vid typ 9 sen bar det av mot plättbaken ;) haha i vår klass var det 7 hundar som var med, fast egentligen fick man inte ha hund med sig ;) Vi skulle iaf gå 9km dit sen samma väg hem.. och det var mitt i skogen och massa vatten.. kul! kunde vi iaf inte ha fått gått på typ en väg ?

Haha jag,Malin,Felicia,Amanda,My gick ju självklart så segt så vi visste inte vart dom andra gick, så vi trodde vi hade gått vilse, men efter ett tag visade det sig att dom bara var en bit före ;) Skönt nog så hade jag draghjälp typ hela vägen bortåt av Emy :-) (en hund alltså) Sen när vi kom fram så skulle vi äta där, sen hem igen, nej usch det där är inget man gör frivillgt! haha malin lura mig att äta pinnar idag :( (hon sa att det var bra för håret.. ;) lätt lurad som man är..

Det kommer bilder senare :)


Men nu sitter jag här hemma ny duschad och ska snart äta :) Ikväll ska jag till stockholm igen :) så får se hur mycket bloggning det blir i helgen.

Idag får jag iaf åka med hans pappa iaf :) så skönt!



Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards